Volkswagen bus.

Touringcar huren

Bussen hebben een lange en interessante geschiedenis. De eerste bus werd ontwikkeld uit noodzaak en was niet veel meer dan een zitplaats op drie wielen. Theietzmark, Horchke & co. ontwierpen van 1928 tot 1932 een chassis voor de Volkswagenbus. Een jaar eerder werd de mark II in Duitsland gelanceerd.

In de jaren dertig werd de Volkswagenbus ontwikkeld. Het bleek een enorm succes te zijn, niet alleen voor Volkswagen, maar voor de auto-industrie in haar geheel. De personenauto’s van VolkswagenBus werden vervaardigd onder de Type 32-licentie die het mogelijk maakte onderdelen en componenten te delen met Volkswagen-auto’s die onder de Kindom werden geproduceerd.

De Type 32, ontworpen door Porsche en Kelleher, voldeed aan het strenge bankbeleid van de Volkswagen, waarbij werd bezuinigd op comfort in naam van gewicht en functies. In totaal werden 32.Houris vanuit Duitsland naar de Verenigde Staten geëxporteerd. Deze Kindoms waren populair en konden zonder onderhoud lange afstanden afleggen.

Tegen de jaren dertig begon de VW bus zijn export naar de Verenigde Staten. Een VW bus uit 1933, Type 32-inch Webers, was geïntroduceerd op de New York Auto Show. Na de introductie van de Webers, nam de VW bus de tweede plaats in op de Amerikaanse markt, en haalde de paard en betrouwbare bus in die men de Ford Model T noemt. De productie van Volkswagen bussen ging door tot ver in het volgende decennium, de jaren 1950.

Een groot aantal bussen werd geproduceerd door landen als Zuid-Afrika, Oostenrijk, Brazilië en Argentinië. Terwijl de productie begon af te nemen, werd een overeenkomst gesloten voor de productie van bussen voor de Duitse economie. FAC-bussen werden geproduceerd en verkocht in Argentinië, Brazilië en Oostenrijk. In Europa werden de bussen ontworpen door Goosen, die het grootste deel van het werk deed in de Gumpste Holding Gebrauchtwagen, die was opgesplitst in Audi, DKW, Horch en Wanderer.

Volkswagen was nu klaar om auto’s te produceren om aan de vraag in de jaren veertig en vijftig te voldoen. Met het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog leed de Duitse economie en werd de Volkswagenfabriek een overschot van de oorlog. Onder leiding van Bernd Pischetsrieder produceerde het Volkswagenbedrijf militaire voertuigen en voertuigen voor het naoorlogse Duitsland.

Audi, Horch en Wanderer werden ingeschakeld om de naoorlogse productie over te nemen en te verbeteren. Volkswagen vond al snel een nieuw onderkomen in Zuffenhausen dat zij omvormden tot een technisch centrum. Zuffenhausen was de plaats waar de Kever werd geproduceerd en waar Volkswagen voor de oorlog de grootste werkgever was.

In 1951 was de Volkswagen-groep opgericht en kreeg het autobedrijf zijn eigen normen voor ontwerp, ontwikkeling en productie.

In de VS nam het verkeer toe en de Volkswagen Groep moest met een antwoord komen om hieraan tegemoet te komen. De Beetle werd ontwikkeld en werd in 2005 gelanceerd om aan de Amerikaanse vraag te voldoen. Er zijn al meer dan 25 miljoen Beetles gebouwd sinds de introductie in 1954. Er is de optie van een wateraangedreven auto om te helpen met het brandstofverbruik en de Duitse regering heeft middelen beschikbaar gesteld voor Volkswagen om meer auto’s te produceren. Volkswagen is ook een samenwerkingsverband aangegaan met Griekse vrachtwagenfabrikanten voor de levering van enkele eenheden vrachtwagens en eenheden bussen.

bovenliggende nok, die op modernere motoren wordt aangetroffen, is nu ook in het Volkswagen-gamma beschikbaar. Ook de gewone en de langarmige aanhangwagens zijn in het gamma opgenomen. Het gamma biedt nu traditioneel ontworpen modellen in de vorm van transporter, bus, touringcar en vrachtwagen.

Volkswagen heeft onlangs de nieuwe Volkswagen Vento in Zuid-Afrika gelanceerd. Dit nieuwe automodel beschikt over innovatieve functies voor zijn gebruikers op het gebied van functionaliteit en veiligheid. De Vento is uitgerust met airbags, veiligheidsgordels en een verbazingwekkend state-of-the-art interieur. Veiligheid is verwerkt in elk detail van de Vento. De auto is gebouwd voor de veiligheid van passagiers, andere automobilisten en voetgangers. Het interieur van de Vento weerspiegelt dezelfde geavanceerde functie als die van zijn collega’s en gerenommeerde Volkswagen Vento sleutelhangers.

De nieuwe Volkswagen Vento maakt gebruik van geavanceerde technologie en heeft een dynamisch design. Het automatische zonnedak en de regensensor behoren tot de standaarduitrusting van de auto. U hebt ook de keuze uit zeven motoren en een 2,6 liter turbo met 104 pk. Als u op zoek bent naar een gezinsauto, zou de nieuwe Volkswagen Vento bovenaan uw lijstje moeten staan.

Leave a Reply

Your email address will not be published.